top of page

רוחות תשוקה מסאו פאולו .....





מותג ההלבשה התחתונה הנחשק, Miss Hirsch הברזילאי, משיק את הקולקציה בישראל בחנות האון ליין של fizzz.co.il , הקולקציה כוללת בגדי גוף, חזיות ותחתונים בסגנון סקסי אלגנטי. זהו ליין אופנתי מאד, במחיר משתלם, המציע שילובים של תחרה ובדים שקופים עם קורטוב תשוקה ולהט חושניים, היישר מהלב הלטיני הפועם של הבירה הברזילאית .

אז מהו הסיפור של המותג והיוצרת המוכשרת מאחוריו, ומדוע החליטה קארן אטיאס, המייסדת של פיזזז, שזו הקולקציה הנכונה כחלק מהשקת האתר.


כבר עם גיבוש הקונספט של fizzz היה לי ברור שלצד אביזרי המין המעוצבים יהיה נכון לשלב אופנת הלבשה תחתונה מעוצבת וסקסית, כזו שתתאים לאופי האתר מבחינת הלוק האיכות והנראות. חיפשתי מותג שלא קיים בארץ, כזה שעמו נוכל לצמוח ביחד ובעיקר מותג שיביא עימו פריטים שונים מאלה הקיימים בשוק .

על פריסילה שמעתי במקרה, דרך חברה משותפת במפגש קפה זריז על הדרך. היא סיפרה בהתלהבות שהכירה ברזילאית מהממת שהגיעה לישראל והיא מעצבת ובעלים של מותג הלבשה תחתונה מצליח וצומח בברזיל .

ברזיל ולנז'רי נשמע זיווג משמיים. כך אני מוצאת את עצמי גוללת את האצבע על פני הדפים באתר שלה ומזהה התאמה מושלמת בין החזון שלי לעיצובים שלה.

כבר בפגישה הראשונה נוצר הקליק, שתי נשים עצמאיות שאפתניות שרוצות להצליח, לי היה חשוב למצוא מותג סקסי, איכותי שלא נמכר בארץ ולה היתה הזדמנות להשיק את המותג לראשונה בישראל.

פריסילה, אישה יפיפייה ואלגנטית בת 37 נשואה למרסלו ואמא לנועם בן ה 5 הקימה את מותג האופנה לפני חמש שנים בברזיל ומאז הצליחה לבסס את המותג בברזיל ואף למכור באנגליה ופורטוגל. עכשיו היא משיקה את הקולקציה

fizzz.co.il פיזזז
סאו פאולו, ברזיל

בלעדית עם fizzz גם בישראל .

פריסילה החלה את דרכה המקצועית בעיר סאו פאולו. מיד עם סיום לימודי המשפטים שימשה כיועצת משפטית בבתי אופנה בינלאומיים.

במהלך עבודתה נתקלה לא פעם בנשים עצמאיות חזקות ומצליחות שהיוו עבורה השראה. לפני חמש שנים, אחרי שצברה ניסיון במגזר העסקי החליטה להקים את מותג האופנה Miss Hirsch מתוך אהבה וזיקה לעולמות האופנה והחושניות. רוחות סאו פאולו כפי שמתארת פריסלה וזכרונות הילדות הביאו ליצירת מותג המיועד לנשים עצמאיות, מוכשרות ודעתניות שמוכנות להוביל שינויים מתוך עוצמה וכישרון. העיצובים הם שילוב של אסתטיקה וסטייל יחד עם נוחות לא מתפשרת . פריסילה היא לא רק המנכ״לית והבעלים של המותג אלא הרוח והשראה לעיצוב מתוחכם ואלגנטי, בדיוק כמוה!

בזמן הסגר כשאי אפשר להיפגש על קפה פנים אל פנים, קבעתי לנו שיחת ראיון להבין טוב יותר מה הביא אותה לישראל ואיך היא מתמזגת עם האווירה הים תיכונית.

קארן: איך את מצליחה לנהל עסק משגשג בשלט רחוק ובנוסף לגדל ילד בן 5 שמאז פרוץ הקורונה איתך בבית?פריסילה: המצב בברזיל קשה מאד מאז פרוץ הקורונה ,המפעלים היו סגורים עד לא מזמן והמצב הכלכלי עגום . הניהול בשלט רחוק עם הפרשי שעות הופך את העבודה למאתגרת אך יחד

fizzz קארן אטיאס Miss Hirsch
קארן אטיאס ופריסילה הירש

עם זאת אני אדם רציונלי ואופטימי במהות שלי, משתדלת לראות בחיוב את השינויים ומסתכלת על הקשיים כמקום אתגרי שמאלץ אותך לחשוב מחוץ לקופסא, להשתנות ולשנות תוך כדי תנועה .

קארן: מה הרקע שלך, לפני שהגעת לפה?

פריסילה: נולדתי בעיר קטנה במרכז ברזיל. אמי הייתה תופרת וזכרונות ילדותי הם בעיקר סביב בדים מחטים וחוטים. עם סיום התיכון נרשמתי ללימודי משפטים על אף שתמיד חלמתי על עיצוב אופנה. בלימודי המשפטים ראיתי מקור פרנסה טוב ומכובד שיעניק לי ביטחון והכנסה קבועה ולכן למרות התשוקה לאופנה החלטתי ללמוד משפטים . בסיום הלימודים קיבלתי הצעת עבודה בפירמה גדולה ומכובדת בסאו פאולו שייצגה חברות בינלאומיות מעולם האופנה, בין הלקוחות היה גם ג'ורג'יו ארמני. מקום העבודה קסם, חיבור של שני העולמות שלי , הרגיש לי כמו חלום.

קארן: איך נרקמה מערכת היחסים עם בן זוגך?

פריסילה: כשעברתי לסאו פאולו מייד הכירתי את מרסלו דרך חבר משותף. לאחר שישה חודשים של חברות אפלטונית החלטנו להעמיק את היחסים ועברנו לגור בדירה משותפת. מרסלו שנולד בברזיל וגדל בישראל מגיל שנה, עזב את ישראל עם סיום השירות הצבאי וכך עד שהגיע לסאו פאולו ב-2006 עבד במדינות שונות באירופה והצליח להקים חברות משגשגות. לשנינו לא הייתה משפחה בסאו פאולו והחיבור היה מיידי. היה לי דיי ברור שאתאהב במרסלו כי היה מרתק וסופר חכם עם ניסיון עשיר, איש העולם הגדול. הידע והניסיון העסקי הבינלאומי שלו קסמו לי והיה לי ברור שהוא השראה לחלום הבא עבורי.


במשך שנים נהגו פריסילה ומרסלו לבקר פעמים תכופות באירופה ובכל ביקור תמיד הייתה מבקרת לא מעט בחנוית הלנז'רי המדהימות, פריסילה מצאה שם תמיד עניין בעיצוב הדגמים הריחות ועיצוב החנויות שתמיד היה הרבה יותר מושקע ומעודכן מאלו בברזיל. מתוך חיבור לעולמות ההלבשה התחתונה תוך כדי בדיקה בשווקים המקומים בברזיל גילתה שהתעשייה כלל אינה מפותחת ויש כאן הזדמנות עסקית נדירה עשוייה מאד להצליח .

אחרי שנה של מחקר שווקים ובדיקת מתחרים בברזיל הקימה את רשת אופנת הלנז'רי Miss Hirsh .


הקונספט -


חנות און ליין לבגדי הלבשה תחתונה סקסית אלגנטית ומתוחכמת. כבר בשנה הראשונה המותג הצליח לסחוף את הלקוחות בברזיל והפך להצלחה גדולה . משפיעניות ודוגמניות רבות נהגו לשתף את המוצרים שלה ברשתות והמכירות גדלו בכל שנה . עם ההצלחה הגיעה רילוקיישן לפורטוגל, מרסלו קיבל הצעה שקשה היה לסרב לה .

פריסילה הסכימה למעבר ואפילו הרגישה שעשוייה להיות כאן הזדמנות עסקית, היא ראתה במעבר הזדמנות לפתוח את המותג לקהלים חדשים. באותה שנה הצליחה למצוא חנויות נוספות שקנו את הדגמים גם בפורטוגל וגם בלונדון .כבר בסוף השנה הגיעה הצעה נוספת על הפרק והפעם היעד , ישראל . פרי התרגשה ושמחה על ההזדמנות לגור בישראל אחרי שנים בהם ביקרה כאן בחופשות והתאהבה בישראל . לאור ההתרחבות והמעבר לישראל פריסילה דאגה להכין תשתית של צוות מיומן ומקצועי בניהם אמא שלה ואחותה שמנהלות את קו הייצור. פריסילה כיום מתרכזת בניהול ופיתוח העסקי של החברה לצד עיצוב מודלים. פריסילה עובדת יחד עם מעצבת לנז'רי מצליחה מניו יורק וחלוקת העבודה מאד ברורה , פרי מביאה את הרעיון והמעצבת מכינה את הרישומים והגזרות של כל אייטם . בתחילת דרכה רב הקולקציות היו בגדי גוף מאד מיוחדים אך עם התרחבות המותג הרחיבה פריסילה את קו המוצרים וכיום כולל המותג חזיות תחתונים חלוקים לצד בגדי גוף מהממים .

את הדגמים עבור Fizzz בחרנו בקפידה תוך התאמה לשוק הישראלי ובהמשך נוסיף דגמים נוספים מהקולקציה החדשה שתושק בעוד חודשיים .

כיום פריסילה עומדת לפתוח את הסטודיו שלה בסאו פאולו ומרחיבה מאוד את כמות הייצור ומוכרת בברזיל אירופה ובישראל .

קארן: אז בסופו של דבר, איך המעבר לישראל עבורך?

פריסילה: החיבור לישראל הוא מיידי אני מרגישה מאד נוח כאן . האנשים כאן חמים והאוכל הנפלא, זה מקום נפלא לגדל משפחה.

קארן: מה את אוהבת לעשות כשנשאר קצת זמן?

פריסילה: אני מקפידה על כושר אוהבת לרוץ ולאחרונה מתחברת ליוגה ומדיטציה.

אני גם אוהבת לקרוא וכרגע תמצאי אצלי על השידה את In intimate details by Cora Harrington, Dream Big by Cristiane Correa, Blue ocean strategy."

קארן: מבין כל הדגמים מה את הכי אוהבת ללבוש?

פריסילה: קשה לענות, אני באמת מחוברת מאד לעיצובים שלי אבל אם אחד מייצג אז זה כנראה בגד גוף אמבר "


קארן: מה תרצי לאחל לעצמך לשנה החדשה?

אני מאוד מקווה להתרחב להצליח ולמכור לנז'רי מסוגנן אלגנטי ואיכותי בכל העולם . הצלחתי לבנות מערך ייצור מקצועי בברזיל עם בקרת איכות גבוהה המקפידה על איכות המוצר . אני מייצרת הלבשה תחתונה איכותית במחירים סבירים משקיעה שעות רבות בפיתוח העסקי מקווה שבשנים הקרובות אוכל לקצור את הפירות ולהצליח להגיע לכמה שיותר נשים בעולם. בישראל אני מאחלת לנו צמיחה יפה דרך השת"פ עם fizzz.co.il


קארן: לא יכולה להסכים יותר. בנימה אישית מאחלת לנו, לך, לי ולכל הקוראות עשייה פורייה מפרה ומוצלחת. והרבה הנאה עם הלבשה תחתונה חושנית ומעצימה...


שנה טובה!


נכתב עבור מגזין fizzz

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page