top of page

שאלות על ויברטורים ושאר מוצרים ושירותים באתר

שאלות נפוצות

  • קיבלתי מוצר של FIZZZ, מה עכשיו?"
    ראשית, אנחנו רוצות להודות לך מקרב לב על הפיכתך לחברה בעולם שלנו. אנו דואגות להביא מוצרים מסוגננים ואיכותיים שתקוותנו היא כי יביאו לך נחת וסיפוק (תרתי משמע) במשך שנים רבות! בכל מקרה, נעבור לשאלות ותשובות. אם המוצר שקיבלת הוא מכני/אלקטרוני, יש להטעינו טעינה ראשונית על ידי חיבורו למקור הטענה מסוג USB. אנו ממליצים על מינימום 3 שעות הטענה ו/או עד שהסוללה מלאה לפי הוראות היצרן, כדי להאריך חיי הסוללה. המוצרים הרלוונטיים מגיעים עם כבל הטענה מקורי, אנו ממליצים להשתמש בו. כדי להפעיל את המוצר לאחר שנטען יש ללחוץ על כפתור ההפעלה במשך כמה שניות, אך אנו ממליצים לקרוא את ההוראות המצורפות ו/או אלה שבאתר. לפעמים ישנה עקומת למידה קצרה עד שמבינים מה כל כפתור עושה ומהם האפשרויות השונות. לעיתים צריך טיפה׳לה סבלנות. בכמה אביזרי מין העמידים למים, נקודת הטעינה נסתרת מאחורי מכסה אטום - יש לאתר את נקודת הטעינה על ידי בחינה מתחת למקור אור חזק ומישוש של האביזר. הפתח בדרך כלל בצד המכשיר או בתחתיתו
  • האם צעצועי המין שלכם עמידים למים?
    התשובה באופן כללי היא - כן! רוב המוצרים הרלוונטיים שלנו עשויים מחומרים משובחים ואטומים ולכן עמידים בשימוש במים (אמבטיה, מקלחת, בריכה, ג׳קוזי, מפל מים באיי סיישל...). יחד עם זאת, יש לוודא על ידי עיון בהוראות ו/או בדף המוצר באתר שלנו שאכן המוצר הספציפי עמיד למים. שימי לב שלא מומלץ להשתמש במוצרים בעומקים של יותר מ 1 מטר (נא להתייעץ עמנו באם את מתכננת שימוש בעת צלילת מעמקים). חשוב לזכור: אין להשתמש במכשירים בזמן טעינה. אזהרה: מסוכן להשתמש במכשיר בזמן שהוא נטען ממקור כח חיצוני, בעת שימוש ליד או בתוך מים!
  • איך יודעים מה לבחור?
    לכל מוצר באתר יש הסבר מפורט על אופן השימוש תכליתו והפונקציות הקיימות בו כולל גודלו החומר ממנו עשוי ועוד. ניתן לשלוח לנו גם שאלות דרך האתר ואנו נציע מספר מוצרים המתאימים לבקשתכם. בנוסף תוכלו לפנות אלינו במייל או דרך הוואטסאפ (בלבד) בטלפון 051-2081696 כדי שנציג מטעמנו יחזור אליכם טלפונית באופן דיסקרטי. במגזין שלנו תמצאו מאמר על איך לבחור את הויברטור הנכון. לחצי כאן
  • מהי מדיניות החזרת מוצרים?
    ​ניתן להחזיר כל מוצר בתוך 14 יום ולקבל את הכסף ששולם עבורו בחזרה ללא כל צורך בהסבר. תנאי ההחזר המלאים: לאחר החזרת המוצרים (כשהם לא נפתחו ולא נעשה בהם כל שימוש) תוכלו להחליפם במוצר אחר או לקבל החזר כספי עבור המוצרים עליהם שילמתם, בניכוי דמי טיפול ומשלוח (גם אם לא שולמו בפועל על ידי הלקוחה) בסך ₪20 לדואר רשום ו-₪39 לדואר שליחים, ודמי ביטול בשיעור של 5% מהמחיר, עד לגובה של ₪100. אין החלפה/החזרה של בגדים תחתונים . בגלל טבעם ואופן שימושם של צעצועי מין, אין קבלת מוצרים חזרה אלא אם ארוזים באריזה אטומה שלא נפתחה!
  • מהי מדיניות החלפה?
    ניתן להחליף מוצר תוך 14 יום ובלבד שהמוצר סגור ואטום באריזתו המקורית. בשל אופיים של המוצרים לא נוכל לקבל מוצרים שאריזתם נפתחה אפילו אם לא נעשה בהם שימוש. הקפידו לבדוק היטב לפני פתיחת המוצר אם אכן זהו המוצר שהזמנתם או מעוניינים בו. אין החלפת/החזרת מוצרים שאריזתם לא ניתנת לאטימה.
  • כיצד מתבצע החזר כספי?
    ההחזר הכספי מתבצע לאחר קבלת המוצר ישירות בזיכוי לחברת האשראי. ניתן לעקוב אחר הזיכוי בדף פירוט חברות האשראי.
  • כיצד מתבצע משלוח ואירוז?
    כל המשלוחים שלנו מועברים או באמצעות בדואר רשום או באמצעות חברת השליחויות. לביטחונך ולפרטיותך, כל החבילות נשלחות באריזה מיוחדת, אטומה ודיסקרטית. אין כל אזכור למה שיש בחבילה. ולא מוזכר שם האתר מבחוץ. אם בצעת את ההזמנה שלך באמצעות דואר רשום מהיר המשלוח יגיע לסניף הדואר שלך. מספר החבילה ישלח אליך למחרת ההזמנה עם קישור לאתר דואר ישראל. שם ניתן לעקוב אחרי סטטוס החבילה. כאשר רואים שהחבילה הגיע ליחידת הדואר שלך ניתן לגשת ישירות לסניף עם מספר החבילה שסיפקנו לך ולקבל את החבילה אין צורך להמתין לפתק האדום.
  • חיוב כרטיס האשראי. מה מופיע בתדפיס הבנק שלי?
    כדי לוודא שכל תהליך הקניה כל הזמן דיסקרטי, חיוב כרטיס האשראי שלך יחויב על-ידי: ONTICA WELLNESS
  • האם המידע האישי שלי משותף עם צדדים 3?
    לא, אנחנו לא מסכימים עם הרעיון של העברת מידע אישי. כל המידע שאת/ה שולח יטופל בצנעת הפרט והסודיות מלאה. את/ה יכול להיות סמוך ובטוח שהמידע האישי שלך לעולם לא יועבר לצד שלישי למעט לצרכי חיוב על ידי מערכות סליקה.
  • האם אני יכול לעקוב אחר ההזמנה שלי?
    בסיום התשלום תשלח אליך הודעה לכתובת המייל ובה תצורף החשבונית. ביום למחרת תשלח אליך הודעה ובה מספר מעקב חבילה או חברת המשלוחים ייצרו איתך קשר טלפוני/סמס לתיאום מועד המסירה/איסוף מנקודת המסירה. חשוב לבדוק את תיקיית הספאם לעיתים קרובות ההודעה מגיע לספאם.
  • ההזמנה שלי עוד לא הגיעה, מה עליי לעשות?"
    אם ההזמנה לא הגיעה במועד המתוכנן ניתן לברר עם מספר מעקב חבילה במידה ומדובר בדואר שליחים או בשירות איסוף עצמי מלוקרים/נקודות איסוף Boxit. במידה ומדובר בשליחות מיוחדת ניתן לפנות אלינו במייל/וואטסאפ למספר הטלפון המיוחד וצוות שירות הלקוחות שלנו יעשו את כל שביכולתם כדי לפתור כל בעיה עם המשלוח שלך.
  • האם יש אחריות ושירות תיקונים?
    האחריות למוצרים בהתאם לאחריות הניתנת ע"י כל יצרן לפי המסומן באריזת המוצר ו/או בעמוד המוצר באתר שלנו. במידה ומוצר התקלקל בתום תקופת האחריות, תוכלו להביאו אלינו לבדיקה ובמידה וניתן לתקנו אנו נגבה עלות תיקון בהתאם לתקלה. נשיב תשובה עד שבועיים מיום קבלת המוצר. למוצרים שאין עליהם אחריות יצרן נדאג לתת אחריות של של שבוע, במידה והתגלה פגם בייצור, אנו נדאג להחליף את המוצר במוצר זהה.
  • האם ניתן לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, מבצעים, תכנים סדנאות וכו׳?"
    כן, ניתן להירשם לניוזלטר בתחתית כל עמוד באתר. הניוזלטר נשלח אחת לחודש וכולל עדכונים הקשורים ל- FIZZZ בלבד. כתובת המייל נשמרת במאגר של FIZZZ ואינה מועברת לצד שלישי.
bottom of page