top of page

טנטרה למתחילים, טכניקת ההשעיה לאורגזמה נשית

עודכן: 9 באוג׳ 2022













"Edging"


בשפה המקצועית לטכניקת ההשהיה קוראים "אדג'ינג" והיא כלי אימון מעולה לנשים ואגב גם לגברים שרוצים אורגזמה חזקה יותר או וסובלים משפיכה מוקדמת. הרעיון הוא להגיע לקצה של האורגזמה, שנייה לפני ואז להרפות או להחליש, ואז שוב מהתחלה עד שמשחררים.


האורגזמה הנשית, בניגוד לגברית,
היא חמקמקה ודורשת ריכוז עילאי ולא תמיד מובטחת

אם התחברתן לרעיון ובא לכן לחקור את עוצמות האורגזמה אז הנה כמה שיטות נבחרות.


1.

להגיע לנקודה הכי קרובה לאורגזמה וכשאת כמעט שם להפסיק בבת אחת, ואז לחזור על זה ושוב ושוב,

בין 3-5 פעמים תלוי ברמת האיפוק שלך :)

בזמן השחרור ובזמן שאגרת בתוכך כל כך הרבה אנרגיה ולהט, השחרור מרטיט חושים.

הבעיה היא שלא לכל אחת יש את הסבלנות להשהות כל כך הרבה פעמים או שאולי הפחד לאבד את הרגע מסכנת את את האורגזמה של עצמה....


לא התחברת? לא לדאוג יש עוד...

2.

תגיעי למצב של כמעט אורגזמה, ואז תחלישי אבל אל תפסיקי.

בו זמנית כשאת בוערת ועדיין לא הגעת לשיא תמצאי ספוט אחר שנהנית לגעת ומתגרה ממנו ולפני השיא שני כיוון ותתרכזי בו וככה שוב ושוב, לדוגמא כשהוא יורד ולפני שאת מגיעה לשיא תשני לו מסלול, שידליק אותך במקום אחר. תחזרי על הפעולה כמה פעמים. ככל שתאפשרי לעצמך יותר מעברים בין "החם" "לקר" תוכלי לחוות אורגזמה עוצמתית מבלי הפחד לאבד אותה לגמרי בדרך.

3.

הדרך השלישית "על הקצה" מתחרה בטכניקה הראשונה על מי חזקה יותר.

בזמן אוננות: להפעיל את הוויברטור בעוצמה חזקה ורגע לפני להזיז אותו קצת,

רק קצת, ואז שוב מהתחלה.

במצב זוגי: תתמסרי לפרטנר. תני לו לגעת בך בעוצמה, לנשוך קצת, ללקק ושנייה לפני האורגזמה להפסיק, אבל לא לגמרי, אפשרי לו להמשיך ללטף ולנשק ולהשאיר אותך חמה. המעברים בין המצבים תמיד ישאירו אותך מגורה ולא יחזירו אותך למצב אפס ....:)


האם כל ההשקעה הזו בסוף משתלמת בכלל


אז רב הנשים שמאמצות את השיטה מדווחות על עלייה במדד האושר :)

ולמי שמתקשה לגמור מחדירה זה הזמן לנסות והפעם יספיקו כמה חדירות מהירות כדי להעלות את הרגישות והאורגזמה הנרתיקית.

205 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page